Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Μπορούν τα βιβλία της Όστεν να διαβαστούν ξανά και ξανά ;

Μετά από μία συζήτηση που είχαμε στην σελίδα μας στο facebook για αυτό το θέμα αποφάσισα να το αναρτήσω κι εδώ για να το συζητήσουμε όλοι μαζί.Λοιπόν μπορούν τα βιβλία της Όστεν να διαβαστούν ξανά και ξανά;Είναι κατάλληλα για αυτούς τους δύσκολους καιρούς που περνάμε;


Θα σας πω πως το βλέπω εγώ.Κατά την γνώμη μου ένα καλό βιβλίο μπορεί να σε κάνει να ξεφύγεις από τα συνηθισμένα,να ταξιδέψεις μακριά,σε άλλα μέρη,σε άλλες εποχές,να γελάσεις μαζί με τους ήρωες,να κλάψεις,ακόμα και να τους κάνεις και αυτούς φίλους σου.Όταν διαβάζω μια ιστορία της Όστεν μου αρέσει να χάνομαι σε μια άλλη εποχή,με όλους του τύπους ευγενείας και τον ρομαντισμό .
Να είμαι για λίγο η Ελίζαμπεθ Μπένετ και να συναντώ τον κ.Ντάρσυ,να είμαι η ρομανρική και ευαίσθητη Μαριάν,η λογική και μετρημένη Έλινορ,η παιδική Κάθριν Μόρλαντ που μπλέκει σε προβλήματα μόνο με την φαντασία της....Με όλες τις  μεταφορές στον κινηματογράφο και αυτές στην στην μικρή οθόνη των βιβλίων της έχουμε πάντα την ευκαιρία να ξαναζούμε αυτές τις ιστορίες σε συντομία ξανά και ξανά αλλά κακά τα ψέματα τίποτα δεν είναι τόσο καλό όσο ένα βιβλίο.Πιστεύω πως ότι μας ευχαριστεί είναι κατάλληλο και όχι μόνο για αυτή την δύσκολη περίοδο αλλά και για να μας συντροφεύει σε όλη μας την ζωή.Τα βιβλία (πόσο μάλλον τα αγαπημένα μας) είναι όπως οι καλοί φίλοι,δεν θέλεις να τους χάσεις από την ζωή σου,έτσι νιώθω κι εγώ με τα βιβλία της Όστεν(και με πολλά ακόμα φυσικά).

3 σχόλια:

  1. είμαι οπαδός του "ξαναδιαβάσματος"για όλα τα βιβλία που μου αρέσουν. ακόμα και αστυνομικές ιστορίες διαβάζω δευτερη και τρίτη φορά πόσο μάλλον τα βιβλία της Όστεν που δε μπορεί, κάτι θα σου ξεφύγει στην πρώτη ανάγνωση. Η περιγραφή ενός τοπίου ή σπιτιού, η αντίδραση μιας θείας, κάτι που είπε μια κουτσομπόλα γειτόνισσα αλλά ακόμα κι αν τα θυμόμαστε όλα αυτά το να βυθιστείς στον κόσμο της Τζέην είναι σίγουρη επιλογή για ένα χαλαρό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και μπορούν! Το να περνάς κάποιες ώρες συντροφιά με ένα αγαπημένο σου βιβλίο, είναι σα να τις περνάς συντροφιά με ένα αγαπημένο σου πρόσωπο...είναι δυνατόν ποτέ να το βαρεθείς?

      Τα βιβλία που έχω αγαπήσει είναι ένα κομμάτι από εμένα την ίδια, γιατί, σε κάποιον βαθμό, οφείλω και σε αυτά αυτό που είμαι σήμερα. Με δίδαξαν, με καθοδήγησαν, με παρηγόρησαν, μου κρατήσαν συντροφιά και, πάνω από όλα, δε με απογοήτευσαν ποτέ.

      Διαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω απόλυτα και με τις δυο σας κορίτσια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...