Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Becoming Jane ( Ερωτευμένη Τζέιν )

Η ταινία Becoming Jane (στα ελληνικά είναι γνωστή ως "Ερωτευμένη Τζέιν ") είναι σχεδόν τόσο καλή λες και την έγραψε η ίδια η Όστεν.Πριν δω την ταινία Miss Austen Regrets δεν είχα σκεφτεί ποτέ την εκδοχή η Όστεν να μην ήταν τόσο τέλεια όσο την έχω φτιάξει εγώ στο μυαλό μου.Παρόλα αυτά μου αρέσει να τη σκέφτομαι όπως μας την παρουσιάζουν στην ταινία Becoming Jane και να σκέφτομαι πως έζησε με τον Τομ έναν όμορφο και μεγάλο έρωτα.
Δεν ξέρουμε κατά πόσο είναι βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα , ξέρουμε πως στη ζωή της Όστεν υπήρχε κάποιος Τομ Λεφρόι  , ξέρουμε με σιγουριά πως δεν παντρεύτηκε ποτέ αλλά απο εκεί και πέρα έχουμε σκόρπιες πληροφορίες και δεν ξέρουμε κάτι στα σίγουρα.
Ακόμη και τα γεγονότα να μην είναι 100% αληθινά η ταινία είναι εκπληκτική και κάθε Οστενοκολλημένη και όχι μόνο , πρέπει να τη δει.
Το καστ των ηθοποιών όπως είδατε και στο trailer είναι πολύ καλό: Anne Hathaway, James McAvoy, Maggie Smith, Julie Walters, James Cromwell....Δημιουργοί της ταινίας είναι :  η Sarah Williams και ο Kevin Hood ο οποίος έχει γράψει και βιβλίο με ίδιο τίτλο που αν κατάλαβα καλά σε αυτό είναι βασισμένη η ταινία. (μπορεί και το βιβλίο να είναι βασισμένο στην ταινία θα σας γελάσω) Φυσικά κάποια πράγματα είναι βασισμένα σε κάποια γράμματα που έγραψε η ίδια η Όστεν στην αδελφή της Κασσάνδρα .
Anne Hathaway στην ταινία Becoming Jane
Στο ρόλο της Όστεν η υπέροχη Anne Hathaway.Όπου και αν την έχω δει μου άρεσε πολύ και γενικά την θεωρώ γλυκύτατη και πολύ ταλαντούχα .Όταν όμως την είδα σε αυτή την ταινία να υποδύεται την αγαπημένη μου Όστεν την αγάπησα .Σε αυτή την ταινία μας παρουσιάζουν την Τζέιν Όστεν σαν ένα κορίτσι παθιασμένο με τη συγγραφή , που κυκλοφορεί κρατώντας σημειώσεις όπου σταθεί και όπου βρεθεί , που γράφει με μανία , είναι δυναμική και γενικά είναι πιστεύω όπως θα θέλαμε να είναι η Όστεν και όπως την είχαμε φανταστεί.
James McAvoy στην ταινία Becoming Jane
Στο ρόλο του Τομ Λεφρόι ο υπέροχος James McAvoy.Μπορεί  McAvoy και η Hathaway να μην έχουν σχεδόν καθόλου κοινά στοιχεία εμφανισιακά με τον Λεφρόι και την Όστεν στην πραγματικότητα όμως πιστεύω ο ρόλος τους ταίριαξε γάντι και είχαν πολύ καλή χημεία μεταξύ τους .
Η Τζέιν Όστεν και ο Τομ Λεφρόι από ότι φαίνεται ήταν κάπως έτσι.
Υπέροχος και θα έλεγα πολύ ερωτεύσιμος ο Τομ Λεφρόι όπως μας τον παρουσιάζουν στην ταινία.
Στην αρχή το στόρυ θα σας θυμίσει λίγο Ντάρσυ και Λίζυ αλλά όχι για πολύ.Ο Τομ είναι λιγάκι ειρωνικός με την Τζέιν και την εκνευρίζει αυτό όμως αυτό συμβαίνει για πάρα πολύ λίγο.Ο έρωτας δεν αργεί να βγει στην επιφάνεια και μια όμορφη ιστορία αρχίζει.Οι στιγμές του Τομ και της Τζέιν στην ταινία είναι όλες υπέροχες από την αρχή μέχρι το τέλος και είμαι σίγουρη πως όσοι την έχετε δει συμφωνείτε μαζί μου.
Πως να ξεχάσω αυτή τη στιγμή;Αυτή η ταινία είναι από αυτές που τις βλέπω ξανά και ξανά και ένας από τους λόγους το ομολογώ είναι και αυτή η σκηνή:

Ουσιαστικά και για να μην τα πολυλογώ για ακόμη μια φορά :P η υπόθεση της ταινίας είναι ο έρωτας της Όστεν με τον Λεφρόι , φυσικά μας δείχνουν και την έκδοση των βιβλίων της και στο τέλος η Όστεν γνωρίζει και μια μικρή θαυμάστρια ;) Αν δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε σήμερα τρέξτε στο κοντινότερο video club και δείτε την ταινία Becoming Jane , αν είστε οστενοκολλημένη και ρομαντική ψυχή σαν εμένα είμαι 99% σίγουρη πως θα σας αρέσει. Θέλω πολύ να φτιάξω ένα άρθρο να αναλύσω τους χαρακτήρες από τη συγκεκριμένη ταινία και να συζητήσουμε , γιατί έχει πολλά θέματα που μπορούμε να συζητήσουμε, ελπίζω να βρω χρόνο και να το κάνω.Είναι τόσα πολλά τα άρθρα που θέλω να γράψω και έχω αρκετές ιδέες όμως πάντα κάτι φταίει και δεν γράψω όσο συχνά θα ήθελα.
Περιμένω τη γνώμη σας όταν τη δείτε και φυσικά περιμένω σχόλια από όσους την έχουν ήδη δει.Εγώ απόψε σκοπεύω να τη δω γιατί όσο να 'ναι το άρθρο μου άνοιξε την όρεξη και λέω να δω την ταινία για...10 φορά . :)


17 σχόλια:

  1. Ανυπομονω να την δω, αφου δεν την εχω ξαναδει

    Λορένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω θα σου αρέσει πολύ!!Είναι από τις αγαπημένες μου <3

      Διαγραφή
  2. Ειμαστε καπου στα μισα της ταινιας και νιωθω εναν κομπο στον λαιμο. Μαλλον γιατι ειπωθηκαν καποια λογια ("αληθειες" θα ελεγαν πολλοι), σχετικα με την φτωχεια και τις επιλογες γαμου που εχει μια κοπελα εξαιτιας της. Πολυ πιο ωμα τα πραγματα σε σχεση με τα μυθιστορηματα της Ωστεν, ο πατερας της ειπε κατι για την φτωχεια που αυτη πιο πολυ απο οτιδηποτε αλλο, γονατιζει το πνευμα. Λογια που αγγιξαν στην ταινια την Τζεην. Λογια που αγγιζουν και μας, στην εποχη που ζουμε.

    Παντως στις περισσοτερες σκηνες, αναγνωριζω σκηνες απο τα βιβλια της

    ______
    Λορένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστές όλες οι παρατηρήσεις σου Λορένα και θα δεις ως το τέλος κι άλλα πάνω στο θέμα αλλά δεν μιλάω για να μην σου αποκαλύψω τίποτα :P
      Θέλω πολύ να μου πεις την τελική σου άποψη στο τέλος της ταινίας γιατί έχω κι εγώ πολλά να πω!

      Διαγραφή
  3. Πολυ συγκινητικη ταινια ομολογουμενως.. εψαχνα να βρω χαρτομαντηλα!

    Δυστυχως η πραγματικη ζωη ειναι λιγοτερο ρομαντικη, και δεν οδηγει στην ευτυχια οποιο μονοπατι και αν διαλεξεις οπως στην περιπτωση των πρωταγωνιστων. Παντως αξιζε να δωσει μια ευκαιρια στον ξανθουλη (δεν θυμαμαι το ονομα του) γιατι με το ηθος και την αξιοπρεπεια που εδειξε στο τελος, ισως να την εκαναν σε μια αλλη στιγμη να τον δει διαφορετικα (οπως η Μαριον πχ στην "λογικη και ευαισθησια")


    Ιστορικα παντως ασχετως αν υπηρχε κ. Λεφρόι, η μοιρα φτωχων κοριτσιων πολυτεκνης οικογενειας στην Αγγλια, ηταν να μενουν ανυπανδρες, μιας και τα λεφτα για να ειναι πολλα, τα εδιναν σε ενα μεγαλυτερο παιδι για προικα, και τα υπολοιπα αδερφια, τα συντηρουσε αυτο. Στην υπολοιπη Ευρωπη τα πραγματα ηταν χειροτερα, γιατι τις εκλειναν σε μοναστηρια. Η Τζεην σταθηκε τυχερη γιατι ως κορη παπα, μπορεσε και μορφωθηκε, και μπορεσε να πραγματοποιησει το ονειρο της να γινει συγγραφεας

    ______
    Λορένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε όσα λες Λόρι να προσθέσω μόνο σε πόσο δύσκολη θέση ήταν και ο Τομ που έπρεπε να στέλνει χρήματα στην οικογένεια του παρόλο που και ο ίδιος δεν είχε κάποια άνεση.Πιστεύω πολύ έρωτες έμειναν ανεκπλήρωτη εκείνη την εποχή για οικονομικούς λόγους , στη συγκεκριμένη ταινία όταν συνειδητοποιείς τους λόγους που οι πρωταγωνιστές δεν μπορούν να είναι μαζί μόνο να κλάψεις μπορείς.Και αργότερα να προβληματιστείς .Για ακόμη μια φορά είδαμε μια οστενική ταινία που δεν είναι μόνο ρομαντική αλλά μας δείχνει πολλά για την εποχή εκείνη.

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικη η ταινια και μπραβο σου που την παρουσιαζεις.Να μια ευκαιρια να τη δουν και οσοι δεν γνωριζαν την υπαρξη της.Η Αν Χαθαγουεϊ μοναδικη στο ρολο της Τζεην και ο Τζεημς Μακαβοϊ πολυ καλος και πειστικος στο ρολο του του ερωτευμενου Τομ.Αξιζει να τον δειτε και στην "Εξιλεωση"με την Κιρα Ναϊτλι.Ειναι και εκει το ιδιο ερωτευσιμος.Τι αλλο να πω γι'αυτη την ταινια απλα τη λατρεψα.

    Αλικακι,εχεις δει καθολου τα"Ανεμοδαρμενα Υψη"του 1992 με τον Ρεϊφ Φαινς και τη Ζυλιετ Μπινος;Ειναι καταπληκτικη ταινια και η πειστικοτερη για εμενα μεταφορα του μυθιστορηματος της Εμιλυ Μπροντε.Ευκαιρια να τη δεις και να την παρουσιασεις στο μπλογκ σου.Το αξιζει!Μπραβο για αλλη μια φορα για τα ωραια σου θεματα.

    Αννέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουπς!Εκανα λαθος το ονομα.Ιφιγενεια ηθελα να πω!

    Αννετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ ' ευχαριστώ πολυ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι όταν αυτά που γράφω σας αρέσουν :D Την εξιλέωση θέλω να τη διαβάσω πρώτα κάποια στιγμή κι έτσι κάνω υπομονή και δεν βλέπω την ταινία (όσο κι αν θέλω :P Τα Ανεμοδαρμένα Ύψη τα έχω διαβάσει και έχω δει την ταινία που λες ;) Γενικά από της δύο αδελφές (Σάρλοτ και Έμιλι Μπροντέ ) μάλλον μου αρέσει περισσότερο η Σάρλοτ με την Τζέιν Έυρ της (σκοπέυω να γράψω άρθρο για την Τζλειν Έυρ και εδώ) τα Ανεμοδαρμένα Ύψη δεν με κέρδισαν τόσο ωστόσο είναι μια καλή ιδέα να γράψω ένα άρθρο για μια ιστορία που δεν είναι τόσο ρομαντική και δεν έχει αίσιο τέλος όπως οι ιστορίες της Όστεν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπωσδηποτε ,Ιφιγενειακι μου ,θα περιμενω ενα αφιερωμα στην Jane Eyre.Ειναι το αγαπημενο μου μυθιστορημα απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου.Εμιλυ διαβασα πολυ μεγαλυτερη καπου στα 20 μου.Το μυθιστορημα της Σαρλοτ ομως το διαβασα απο τα εφηβικα μου χρονια.Παρολα αυτα οι Μπροντε εχουν το ιδιο σχεδον μοτιβο στον τροπο που γραφουν,αν και τα Ανεμοδαρμενα υψη ειναι πιο σκοτεινα απο τη Τζεην Εϋρ και μαλιστα καποιοι ειδικοι αναρωτιουνται πως μια νεα κοπελα,σαν την Εμιλυ,χωρις μεγαλη εμπειρια στη ζωη καταφερε να δημιουργησει ενα τοσο καταθλιπτικο εργο.Παντως,λατρευω Μπροντε και ανυπομονω για το αφιερωμα σου.
      Σου εχω μια ιδεα για μελλοντικο θεμα για το μπλογκ σου.Υπαρχει ενα site,booksshouldbefree λεγεται οπου οποιος θελει μπορει να βρει πληθωρα απο κλασσικα μυθιστορηματα σε μορφη ακουστικου βιβλιου ή e-book και το καλυτερο απ'ολα ειναι πως αυτο το σαϊτ ειναι εντελως μα εντελως δωρεαν αφου τα πνευματικα διακαιωματα των συγγραφεων εχουν εκπνευσει.Οποτε τα κατεβαζει κανεις αφοβα.Το προβλημα ειναι πως ειναι εξ ολοκληρου στα αγγλικα.Υπαρχουν και λιγα ελληνικα κειμενα μα η πλειοψηφια τους ειναι στα αγγλικα.Εγω εχω ενθουσιαστει με το σαϊτ,με βοηθα να εξασκω και τα αγγλικα μου που ειναι τοσο χρησιμα σαν καθηγητρια αγγλικων που ειμαι.Κλεινοντας,μπορει ο καθενας να γινει εθελοντης αναγνωστης για το σαϊτ και να διαβασει καποιο βιβλιο το οποιο εν συνεχεια μετατρεπετεται σε ακουστικο βιβλιο και δινεται στον κοσμο για ακουσμα ή διαβασμα.Τελοσπαντων,πρεπει να σε κουρασα λιγακι,ομως αυτο το σαϊτ πραγματικα αξιζει για οσους αγαπουν την καλη κλασσικη λογοτεχνια.

      Αννέτα

      Διαγραφή
  7. Η ακριβης διευθυνση για το σαϊτ με τα ακουστικα και ηλεκτρονικα βιβλια που προανεφερα ειναι η εξης:http://www.booksshouldbefree.com/
    Αν θελεις ριξε μια ματια και ελπιζω σε μια συντομη παρουσιαση του απο το μπλογκ σου.Συγνωμη αν σε κουρασα και παλι!

    Αννέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αννέτα μου εννοείται πως δεν με κούρασες, το Blog και τη σελίδα στο facebook τα δημιούργησα κυρίως για να μπορώ να μοιράζομαι σκέψεις , πληροφορίες,απόψεις κλπ για πράγματα που αγαπώ πολύ οπότε αντί να με κουράζουν αυτά που λες τα διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον!!Θα δω το σαιτ που μου λες , με ενδιαφέρει και μένα να βρω ακουστικά βιβλία ειδικά στα αγγλικά αφού θέλω να τα εξασκήσω γιατί είναι λιγάκι σκουριασμένα :P Θα το κοιτάξω και σ ευχαριστώ που μου έδωσες ιδέα για άρθρο εδώ στο blog :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια,ειμαι ενθουσιασμενη!Επιτελους σημερα πραγματοποιησα το ονειρο μου και εφτιαξα κι εγω το δικο μου μπλογκ.Ειμαι πολυ καινουρια σε αυτο,ομως καθε αρχη και δυσκολη.Σε παρακαλω επισκεψου το μπλογκ μου και ριξε μια ματια.Ενα θεμα εχω δημοσιευσει μονο μα θελω τη γνωμη σου.

    Ευχαριστω εκ των προτερων

    Αννέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να σε διαβάσω Αννέτα όμως δώσε μου τον σύνδεσμο του Blog σου για να μπορέσω να το βρω :P

      Διαγραφή
    2. Άκυρο το βρήκα από το προφίλ σου εδώ :) Θα σε διαβάσω αμέσως , η Τζέιν Έυρ μετά την Περηφάνια και Προκατάληψη είναι το αγαπημένο μου βιβλίο και ότι την αφορά με ενδιαφέρει . :)

      Διαγραφή
  10. Ιφιγενειάκι μου ευχαριστώ που με επισκέφτηκες στο μπλόγκ μου,όμως κατα λάθος έσβησα το σχόλιο σου.Μπορείς σε παρακαλώ να αφήσεις αλλο ενα σχολιάκι στο μπλογκ μου;Συγνώμη,όμως είμαι καινούρια σ'αυτό και σίγουρα θα γίνει και καμμία στραβή μέχρι να εξοικιωθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήταν υπέροχο!Και τώρα σκέφτεσαι ότι η Όστεν είχε βρει τον κύριο Ντάρσυ και τον έχασε....και απλά παθαίνεις κατάθλιψη:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...