Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Το Αββαείο του Νορθάνγκερ


Ένα γλυκό βιβλίο που είναι ότι πρέπει για να σας κρατήσει συντροφιά αυτή την εποχή.Αγαπώ το Αββαείο του Νορθάνγκερ , το διάβασα πολύ ευχάριστα και πολύ γρήγορα και μπορώ να πω πως ήταν πολύ απολαυστικό . Έχει μια  υπέροχη ηρωίδα , την οποία μερικοί ίσως την χαρακτηρίσουν  αρκετά ανώριμη , προσωπικά θα έλεγα πως η Κάθριν απλά δεν είχε αφήσει εντελώς πίσω της την παιδική της ηλικία και είχε πολύ φαντασία.Τι το κακό λοιπόν στο να έχει κάποιος πολύ φαντασία ; (εντάξει ίσως στην περίπτωση της Κάθριν κάποια στιγμή δεν της βγήκε σε καλό :P )

Η Felicity Jones στο ρόλο της Κάθριν Μορλαντ
"Κανείς από όσους είχαν δει την Κάθριν Μόρλαντ μικρή δεν θα έλεγε πως ήταν γεννημένη για μυθιστορηματική ηρωίδα."
Αυτή είναι η πρώτη φράση του βιβλίου την οποία  η Όστεν την βασίζει  στην κοινωνική θέση της Κάθριν , στον χαρακτήρα και στην εμφάνιση της .Βέβαια λίγες σελίδες αργότερα μας λέει πόσο είχε αλλάξει σε εμφάνιση και χαρακτήρα η Κάθριν όταν μεγάλωσε . Κατα τη γνώμη μου η Κάθριν δεν είναι η δυναμική και ξεχωριστή ηρωίδα που μπορεί να γίνει πρότυπο για την αναγνώστρια , ούτε έχει δυναμικό χαρακτήρα.Αντίθετα είναι ευκολόπιστη , η λατρεία της για τα μυθιστορήματα και η μεγάλη της φαντασία , της δημιούργησαν μπελάδες .Πιστεύω όμως όλα αυτά την κάνουν να ξεχωρίζει στις καρδιές μας .Μου θύμισε τον καιρό που ήμουν έφηβη , μπορεί να μην είχα τόσο ζωηρή φαντασία αλλά όλοι μας περάσαμε τη φάση που ήμασταν λίγο παιδιά και λίγο μεγάλοι . ;) Θα την αναλύσω κάποια στιγμή σε ξεχωριστό άρθρο γιατί έχω πολλά να πω, εδώ δεν θέλω να πω και πολλά για να μη πω λεπτομέρειες για όσους δεν το διάβασαν.
Σε αυτό το βιβλίο η Όστεν μας παρουσιάζει ένα ακόμη όμορφο μέρος , το Αββαείο του Νορθάνγκερ όπου εκεί ήταν και το σπίτι του Χένρι Τινλυ , του ήρωα του βιβλίου.Το μέρος αυτό φυσικά δεν έχει καμία σχέση με το μεγαλείο του Πέμπερλυ , είναι λιγάκι... σκοτεινό όπως και ο ιδιοκτήτης του , ο πατέρας του Χένρι(ή τουλάχιστον σκοτεινό τον βλέπει η Κάθριν)και αυτό φυσικά είναι που κάνει τη φαντασία της ηρωίδας μας να οργιάζει.

Τον Χένρι , τον αγάπησα .Είδατε τι μου κάνει η Όστεν;Όλους τους ήρωες της τους αγαπώ :P Ο Χένρι μου φάνηκε πολύ αληθινός , δεν είναι καθόλου στο στυλ του Ντάρσυ ή του συνταγματάρχη Μπράντον που από την αρχή κάνουν την μια καλή πράξη μετά την άλλη.Είναι ένας απλός νέος που έχει μια συμπάθεια στην Κάθριν , πιστεύω του άρεσε γιατί βρήκε χαριτωμένο το χαρακτήρα της .Όμως δεν θα σας πω γιατί τον αγάπησα για να το μάθετε από τις σελίδες του βιβλίου .Τώρα θα αναρωτιέστε όσοι δεν ξέρετε την ιστορία γιατί ο τίτλος του βιβλίου έχει να κάνει με το σπίτι του Χένρι.Ας σας δώσω ένα μικρό στοιχείο , κάτι συμβαίνει , ας πούμε ένα μεγάλο μπέρδεμα και η Κάθριν ταξιδεύει ως εκεί και δημιουργείτε ακόμα μεγαλύτερο μπέρδεμα :P
Ο υπέροχος J J Feild στο ρόλο του Χένρι μαζί με την Felicity Jones στο ρόλο της Κάθριν

Αυτό το βιβλίο έχει πολλούς χαρακτήρες και γεγονότα που αξίζει κανείς να συζητήσει αναλυτικά και θέλω κάποια στιγμή να το φρεσκάρω και να γράψω ένα άρθρο για εμάς που το διαβάσαμε.
Λοιπόν κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας και αγοράστε το Αββαείο του Νορθάνγκερ, δεν ξέρω ποιες εκδόσεις το έχουν βγάλει αλλά για ακόμη μια φορά προτείνω να το αγοράσετε από εκδόσεις Σμίλη γιατί και με αυτό το βιβλίο έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.
Καλή ανάγνωση σε όσους το διαβάσουν,ελπίζω να σας αρέσει και όταν το τελειώσετε περιμένω τη γνώμη σας.


6 σχόλια:

  1. Να σου πω την αλήθεια, εμένα ήταν το λιγότερο αγαπημένο μου βιβλίο της Όστεν... Κάπως απλοϊκό και μόνο ένας συμπαθητικός χαρακτήρας, ο Χένρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με κέρδισε και η Κάθριν , την βρήκα πολύ αληθινή .Μου άρεσε η παιδική της αφέλεια και η "χαζομάρα" της , πάντα την έκαναν οι άλλοι ότι ήθελαν χωρις μεγάλη προσπάθεια .Όλα αυτά την κάνουν αληθινή και αγαπημένη στα μάτια μου .

      Διαγραφή
  2. I nominated you for Best Blog, check it out, aswear the questions , get the badge!

    http://asecrettokeepblog.blogspot.gr/2013/04/nomination-for-best-blogquestions.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρον ακούγεται.Μια φίλη μου το διαβάζει τώρα.Λέει πως διαβάζεται εύκολα και δεν είναι πολλών σελίδων.Απο τα βιβλία της Όστεν,όμως,αγαπημένο μου παραμένει το "Λογική και ευαισθησία"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λέω να το ξεκινήσω τώρα....
    Δεν το έχω διαβάσει ποτέ, έχω δεί μόνο την ταινία. Δεν με ξετρέλλανε μπορώ να πώ, αλλά νομίζω ότι διαβάζοντας το βιβλίο βλέπεις αλλιώς τα πράγματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το αγάπησα πολύ αυτό το βιβλίο . Διαβασέ το και περιμένουμε φυσικά τη γνώμη σου ;)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...