Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Βραβεία 2013

Το ελληνικό φαν κλαμπ της Τζέιν Όστεν πήρε την πρώτη θέση στα βραβεία που έδωσε φέτος Η Αλίκη στη Χώρα των βιβλίων  !!!!!!!

Είναι αλήθεια πως διαβάζω τακτικά λίγα ιστολόγια και αυτό όχι γιατί είμαι σνομπ ή κάτι τέτοιο αλλά γιατί δεν τα ψάχνω και πολύ .Όταν όμως βρω κάτι που μου αρέσει και το βρίσκω ενδιαφέρον δεν χάνω κανένα άρθρο . 

Να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στην φίλη μου την Αλίκη για την πρώτη θέση. :)


Αποφάσισα να δώσω κι εγώ τα δικά μου βραβεία σε ιστολόγια που διαβάζω και μου κρατάνε καλή συντροφιά όταν πίνω το καφεδάκι μου.
Να σας πω όμως δυο λόγια για την διαδικασία :
  • Γράψε 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
  • Απάντησε στις 11 ερωτήσεις εκείνου που σου έκανε tag και γράψε 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
  • Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους).
  • Ενημέρωσε τα άτομα που βράβευσες.
                                      11 πράγματα για τον εαυτό μου :
  1. Ζω στην Θεσσαλονίκη από τότε που ήμουν 6 χρονών 
  2. Είμαι κομμώτρια αλλά....
  3. ....το όνειρο μου είναι μια μέρα να ανοίξω ένα δικό μου βιβλιοπωλείο (μη με ρωτήσετε πως κατάφερα να συνδυάσω αυτά τα δύο :P ) 
  4. Αγαπώ πολύ το διάβασμα και ....
  5. .....δίνω ευκαιρίες και διαβάζω πολλά είδη , μόνο έτσι το ευχαριστιέμαι 
  6. Λατρεύω την οικογένεια μου και ειδικά τις δυο μικρές μου αδελφές 
  7. Είμαι σειράκιας και δεν λέω ποτέ όχι σε μια καλή ταινία 
  8. Είμαι οστενοκολλημένη μέχρι το κόκαλο (είμαι σίγουρη πως δεν το περίμενε κανείς αυτό από μένα)
  9. Είμαι πολύ ρομαντική 
  10. Θέλω να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο 
  11. Μερικές φορές γράφω κιόλας  
Οι ερωτήσεις της Αλίκης από τη χώρα των βιβλίων και οι απαντήσεις μου :

1.Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο;
-Περηφάνια και Προκατάληψη, Τζέιν Όστεν 
2.Αν θα μπορούσες να ζεις σε έναν φανταστικό κόσμο ποιον θα διάλεγες; 
-Τον μαγικό κόσμο του Χάρι Πότερ
3.Βιβλίο ή ταινία ;
-Βιβλίο 
4.Διάβασμα ή γράψιμο;
-Διάβασμα
-Είμαι μια μίξη ,βιβλιολάγνος , παραβάτης ,που και που και μανιακός .Απο ότι φαίνεται είμαι ο μπερδεμένος αναγνώστης :P 
6.Κος Ντάρσυ ή κος Ρότσεστερ ή κάποιος άλλος (και γιατί)
-Αγαπώ πολλούς λογοτεχνικούς χαρακτήρες αλλά με τον Ντάρσυ ήμουν , είμαι και θα είμαι ,για πάντα πιστεύω, αθεράπευτα ερωτευμένη 
7.Αν μπορούσες να ζεις σε μια άλλη εποχή σε ποια θα ήθελες να ζεις ;
-Στην εποχή της Όστεν .Γνωρίσω τις δυσκολίες που είχαν οι άνθρωποι εκείνοι την εποχή απο όλες τις απόψεις , αλλά είναι πέρα απο τις δυνάμεις μου να επιλέξω κάτι άλλο 
8.Τι τίτλο θα έδινες στο βιβλίο της δικής σου ζωής ;
-Χμμμμμ το σκέφτηκα πολύ και ειλικρινά δεν ξέρω...
9.Θα προτιμούσες να πεθάνει ο Βόλτεμορτ ή η Αμπριτζ;
-Και οι δύο :P 
10.Σου αρέσουν βιβλία ακριβά , βαριά και δερματόδετα ή βιβλίο να΄ναι κι ότι να' ναι 
-Μου αρέσει να είναι όμορφα και να μυρίζουν ωραία 
11.Πες την αλήθεια: Είσαι βιβλιοσνόμπ; Με το χέρι στην καρδιά !
-Όχι , με το χέρι στην καρδιά είμαι το ακριβώς αντίθετο .

                                  Τα δικά μου βραβεία :
(στις 4 πρώτες θέσεις θα πω και γιατί διάλεξα τα συγκεκριμένα ιστολόγια )
  1. Η Αλίκη στη χώρα των βιβλίων (γιατί είναι το αγαπημένο μου blog !!!!!! )
  2. The Makarenia (αγαπάμε μακαρένια)
  3. spirou (μου αρέσει πολύ η εκπομπή Βιβλιοσκώληκες )
  4. Το Σινεμαδάκι (ανακάλυψα πολλές ταινίες απο το συγκεκριμένο blog και μου αρέσει πολύ) 
  5. koalakia 
  6. Annete's blog
  7. Τεχνών Τεχνάσματα 
  8. En francais s'il vous plait
(δεν διαβάζω κάποιο άλλο οπότε βράβευσα μόνο 8 )
                           Οι δικές μου 11 ερωτήσεις : 

  1. Γιατί ξεκίνησες το blogging;
  2. Γράφεις μόνο για το κέφι σου ή προσπαθείς να προωθήσεις το ιστολόγιο σου με την προοπτική στο μέλλον να βγάλεις κάποια χρήματα ;
  3. Περιέγραψε τον εαυτό σου με 5 λέξεις 
  4. Αγαπημένη ταινία ;
  5. Αγαπημένη σειρά ;
  6. Αγαπημένο βιβλίο ;
  7. Τι σου δίνει έμπνευση όταν γράφεις ;
  8. Ποιο  είναι το όνειρο σου ;
  9. Ποιο είναι το είδωλο σου ;
  10. Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου κόλλημα ;
  11. Τι σχέδια έχεις για το blog σου με τη νέα χρονιά ;

5 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το πρώτο βραβείο ♥ ♥ ♥ Θα απαντήσω κι εγώ στις ερωτήσεις σου στο άρθρο με τα βραβεία μου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ για τη βράβευση,"Οστενοκολλημένη"φίλη μου.Να'σαι καλά και καλή χρονιά με υγεία,ευτυχία και έμπνευση για πολλά και ωραία θέματα στο υπέροχο μπλογκ σου.Δηλώνω φαν του της δουλειάς σου,ασυζητητί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τιμάτε, σας ευχαριστώ πολύ. Το Σινεμαδάκι σας εύχεται καλή χρονιά με υγεία και κάθε ευτυχία. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την τιμή που μας κάνατε!!! Είναι ότι καλύτερο να ξέρεις ότι σε διαβάζουν!!! Δίνει νόημα σε αυτό που κάνουμε!!! Σύντομα θα έχετε και τα δικά μας βραβεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαργαριτα, αλικη μας φτιαχνετε τις μερες με τα μπλογκ σας, συνεχιστε κορίτσια
    αριαδνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...