Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Διαβάζοντας την Έμμα ( 5η εβδομάδα )



Η ομαδική μας ανάγνωση έφτασε στο τέλος της .Ο τελευταίος σχολιασμός άργησε λίγο να ανέβει γιατί κάποιες υποχρεώσεις δεν μου άφησαν πολύ ελεύθερο χρόνο να τον ετοιμάσω .Συγνώμη για την καθυστέρηση και ελπίζω ο σχολιασμός να άξιζε την αναμονή . 
Θέλω αρχικά να πω πως πέρασα πολύ ωραία για ακόμη μια φορά και πως το βιβλίο μου άρεσε πααααααααααααρα πολύ .
Διαβάσαμε τα κεφάλαια 45-55 και επιτέλους έφτασε η ώρα του σχολιασμού .

                                                               Περίληψη : 

Στα τελευταία κεφάλαια γίνεται ένας χαμός !Πεθαίνει η κ.Τσέρτσιλ, ο Φρανκ φεύγει , η Τζέιν "αρρωσταίνει" και αποφεύγει την Έμμα , η Χάριετ αποφασίζει πως τελικά θέλει τον Νάιτλι με αποτέλεσμα να γυρνάμε τις σελίδες αχόρταγα . Η Έμμα καταλαβαίνει επιτέλους πως αυτός που πρέπει να παντρευτεί δεν είναι άλλος από τον κ.Νάιτλι και τα πράγματα μπερδεύονται ακόμα περισσότερο...

                                                          Τα δικά μου σχόλια : 

Ελάτε τώρα βρε παιδιάάάάάά ! Μη μου δίνετε συγχαρητήρια επειδή ότι μάντεψα ήταν σωστό :P
Λοιπόν , σταματάω τα αστεία και έχω να δηλώσω πως το βιβλίο ήταν φοβερό !Νομίζω πως το βάζω 2ο μετά την Περηφάνια στις προτιμήσεις μου από τα βιβλία της λατρεμένης .Έχει ανατροπές συνέχεια αλλά χωρίς υπερβολή .Είναι όλα ταιριαστά και κυλούν όπως πρέπει και δεν βαριέσαι ποτέ . Θα μου λείψει η Έμμα και στα σίγουρα θα την ξαναδιαβάσω .

Το τελευταίο μέρος της ομαδικής μας ανάγνωσης ξεκίνησε με τον θάνατο της κ.Τσέρτσιλ και κάπου εκεί περίμενα ότι θα φανερωθεί και το κρυφό μας ζευγαράκι .Η Τζέιν μόλις έφυγε ο Φρανκ εντελώς τυχαία έπεσε του θανατά κι εγώ εκεί πια είχα σιγουρευτεί .
Λίγο αργότερα μάθαμε για τον κρυφό τους αρραβώνα και εγώ επιτέλους ηρέμησα .

Όσο για τη Χάριετ, τι να πω ....Ενώ τη συμπαθούσα και την λυπόμουν σχεδόν σε όλο το βιβλίο ,όταν ανακοίνωσε πως θέλει τον κ.Νάιλτι έπαθα σοκ !!!Ερωτεύεται απίστευτα γρήγορα και με τον ίδιο ρυθμό , ευτυχώς , το ξεπερνάει .
Πάλι καλά που το είπε στην Έμμα και επιτέλους παραδέχτηκε στον εαυτό της τι νιώθει. Πιστεύω το ένιωθε αλλά δεν το ήξερε πολύ καιρό . Όταν είχε φερθεί άσχημα στην κ.Μπέιτς και δεν άντεχε στην ιδέα ο κ.Νάιτλι να έχει άσχημη γνώμη για εκείνη μου θύμισε την Λίζι Μπέννετ απο την Περηφάνια και Προκατάληψη .

Δεν σας κρύβω πως στην αρχή αντιπάθησα την Έμμα .Όσο περνούσαν τα κεφάλαια όμως μπήκε στην καρδιά μου . Θεωρώ πως είναι μια από τις πιο ρεαλιστικες ηρωίδες που δημιούργησε η Όστεν .Μάλιστα , πιστεύω πως οι περισσότεροι άνθρωποι έχουμε κάτι απο τον χαρακτήρα της μέσα μας . Δεν είχε τόσο μεγάλο πρόβλημα να μην τον παντρευτεί η ίδια απλά δεν αντέχει στην ιδέα αν παντρευτεί να το κάνει με κάποια άλλη . Μήπως δεν το έχουμε σκεφτεί κι εμείς αυτό ; Αντέχουμε στην ιδέα ο άνθρωπος που αγαπάμε να είναι με κάποιον άλλον ;Χίλιες φορές μόνος του παρά με άλλη .Είμαι σίγουρη πως όλοι το έχουμε πει αυτό ...

Όταν είχε πια απελπιστεί και δεν ήξερε τι να κάνει και της μίλησε ο Νάιλτι για τα αισθήματα του πέταξα απο τη χαρά μου .Εννοείται πως είναι ένα απο τα αγαπημένα μου σημεία στο βιβλίο και δεν ξέρω αν σας έχω πει ,αλλά αγαπώ τον  Νάιλτι .

Ο Νάιτλι δεν είχε δώσει κανένα σημάδι στην Έμμα (κάποιον μου θυμίζει ...Ντάρσυ τον λένε νομίζω :P ) και μας εξηγεί γιατί με μια φράση που είναι από τις πιο γνωστές του βιβλίου .

"Αν σ'αγαπούσα λιγότερο, ίσως τότε να μπορούσα να σου μιλάω περισσότερη ώρα για την αγάπη μου"

Ο Φρανκ έστειλε  ένα γράμμα απολογίας και μας έλυσε πολλές απορίες .Μάλιστα , ο κ. Νάιτλι μόλις  "κέρδισε" την Έμμα  ότι ο Φρανκ δεν είναι τόσο κακός .

Η Εμμα αγαπάει τόσο τον πατέρα της που είναι ικανή να καθυστερήσει τον γάμο όσο χρειαστεί .Αλλά επειδή ο καλός μας Νάιτλι την αγαπάει κι αυτός πολύ και δεν μπορεί να περιμένει κάνει μια τεράστια θυσία και αποφασίζει να μείνουν όλοι μαζί . Θεωρώ τεράστια θυσία να μείνεις με τον μπαμπά της Έμμας από τον οποίο κινδυνεύεις να σου πάρει το πιάτο από μπροστά σου γιατί θα το θεωρήσει ανθυγιεινό ή να ανάβει το τζάκι καλοκαίρι . Το να σε πει καημένη είναι αναπόφευκτο νομίζω .

Προς το τέλος ,όπως σχεδόν σε όλα της τα βιβλία , η Όστεν με όσα γράφει μου προκαλεί απίστευτη ευτυχία .Η κ.Γουέστον έκανε κοριτσάκι , η Χάριετ επιτέλους "τα έφτιαξε με τον Μάρτιν", η Έμμα και ο Νάιτλι είναι ευτυχισμένοι....Τι άλλο να ζητήσουμε ;Δεν υπήρχε καλύτερος τρόπος να τελειώσει η ιστορία .

Και κάπου εδώ τελειώνει και ο τελευταίος σχολιασμός .Τον περίμενα μεγαλύτερο και στα σίγουρα αν τον έγγραφα τη στιγμή που τελείωσα το βιβλίο θα είχε τριπλάσιο ενθουσιασμό , αλλά δεν πειράζει .Έχω στο μυαλό μου να κάνουμε κι άλλα πράγματα όλοι μαζί μετά το καλοκαίρι που είμαστε όλοι στις βάσεις μας .Μια ακόμη ομαδική ανάγνωση ή μια συνθέαση ταινίας κλπ. Θα το δούμε και όλοι μαζί :)

Να ευχαριστήσω την Αλίκη που σε κάθε σχολιασμό έβαζε της εικόνες γιατί εγώ διάβαζα πρώτη φορά το βιβλίο και δεν μπορούσα να δω τη σειρά ή την ταινία .,Ευχαριστώ πολύ και όσους πήρατε μέρος και ελπίζω να σας άρεσε όσο κι εμένα .

Και αν αναρωτιέστε πως θα βγάλετε το καλοκαίρι χωρίς Όστεν υπάρχει πάντα η λύση να ξαναδιαβάσετε κάποιο από τα υπέροχα μυθιστορήματα της.Εμένα με τραβάει πολύ η Περηφάνια και Προκατάληψη (πρωτότυπο!!!!) και ίσως το αρχίσω κάποια στιγμή ...

6 σχόλια:

  1. Ο κος Νάιτλι είναι ο πιο αγαπημένος μου ωστενικός ήρωας. Προσγειωμένος, αλλά όχι στριμμένος, ώριμος, αλλά όχι μονόχνωτος, υποχωρητικός εκεί που πρέπει . Και μόνο και μόνο επειδή αποφάσισε τη συγκατοίκηση με τον πεθερούλη, του αξίζει ο χαρακτηρισμός "ήρωααααας"! Κατά τα άλλα, σε ευχαριστώ για την ιδέα της ομαδικής ανάγνωσης. Χάρηκα πολύ που συμμετείχα, παρόλο που άφησα το πλοίο νωρίς γιατί "αναγκάστηκα" να τελειώσω το βιβλίο σύντομα για να το επιστρέψω στη δημοτική βιβλιοθήκη (εχμ.....δεν μπορώ να πω ότι με χάλασε το γεγονός, διαβάζεται μονορούφι). Ανυπομονώ για την επόμενή μας ομαδική ανάγνωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν έχω να πω ότι παρόλο που έμεινα πίσω τις πρώτες εβδομάδες της συνανάγνωσης χαίρομαι που κατάφερα να σας φτάσω και να αφήσω τα σχόλια μου! Μου άρεσαν πολύ και τα δικά σας σχόλια καθώς και οι παρουσιάσεις σου Ιφιγένεια!

    Το βιβλίο μου άρεσε πολύ! Από ένα σημείο και μετά που οι ανατροπές ακολουθούσαν η μία την άλλη, η ανάγνωση έγινε απολαυστική και ρουφούσα τις σελίδες σαν νεράκι. Έχω να δηλώσω, πως και εμένα η Έμμα στην αρχή δεν μου γέμιζε το μάτι ... στην πορεία όμως η εντύπωση αυτή άλλαξε. Θεωρώ πως είναι μια πολύ γλυκιά προσωπικότητα, κατάλαβε τις κουταμάρες που έκανε και νιώθω πως από την αρχή του μυθιστορήματος που μας παρουσιάστηκε σαν μία κάπως επιπόλαιη κοπέλα, στη διάρκεια και μέχρι το τέλος, μεταμορφώθηκε σε μια ώριμη γυναίκα, η οποία κατάλαβε πλέον τι ήταν σημαντικό για εκείνη και τι ήθελε πραγματικά στη ζωή της.

    Ο κος Νάιτλι από την άλλη είναι τόσο ιπποτικός!!!! Μπορεί να τα έλεγε "έξω από τα δόντια" πάντα στην Έμμα αλλά το έκανε για το καλό της! Και το πόσο την αγαπάει το απέδειξε και στο τέλος με την απόφασή του να μείνει μαζί με τον πεθερό του! Τι καλός!!! <3

    Καλά όσον αφορά Τζέιν και Φρανκ και εγώ το είχα σίγουρο ότι είχαν σχέση απλά περίμενα να αποκαλυφθεί! Βέβαια με ξάφνιασε το ότι ήταν αρραβωνιασμένοι εδώ και μήνες! Στο μυαλό είχα πως μπορεί να είχαν απλά κάποιο φλερτ ή κάποια ερωτική εξομολόγηση από πλευράς Φρανκ.

    Ανακουφίστηκα που η Χάριετ αποκαταστάθηκε! Δεν ξέρω γιατί αλλά την ένιωθα σαν ένα βάρος, ένα μαύρο σύννεφο πάνω από τα κεφάλια μας και την λυπόμουν! Έδωσε και σε αυτήν ένα happy ending η Όστεν!

    Γενικά το βιβλίο αυτό μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις! Μόλις το τελείωσα είδα και την ταινία με την Πάλτροου! Μου άρεσε πολύ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουφ το τελειώσαμε και μπορούμε τώρα να κάνουμε ανενόχλητα σπόιλερ :P Τελικά κι εμένα η Έμμα μου έχει αρέσει πιο πολύ από άλλα της Όστεν. Μου φαίνεται πολύ ευχάριστο σαν βιβλίο και αστείο, οι ήρωες όλοι είναι εκπληκτικοί, από τον πιο παράξενο ως το πιο γλυκό και τρυφερό.

    Για μένα το ζευγάρι Τζέιν-Φρανκ ήταν ανατροπάρα!! Δεν το περίμενα με τίποτε κι όταν το έλεγαν ο ένας στον άλλον είχα πέσει από τα σύννεφα. Γενικά δεν με πολυένοιαζε η Τζέιν και δεν της έδινα σημασία. Δε μ' ένοιαζε ποιος της πήρε δώρο το πιάνο, δε με απασχολούσε καν το πρόσωπό της.

    Η Χάριετ, όμως, είχε θράσος που ερωτεύτηκε τον Νάιτλι! Ο Νάιτλι ήταν της Έμμας εξ' αρχής με ποιο δικαίωμα τον κοίταξε η Χάριετ; Είπαμε να πάρει τον Έλτον, αλλά ποια νόμιζε ότι είναι για να θέλει τον Νάιτλί μας;; Πφφφφ ένιωσα κάπως σαν την Έμμα όταν το έμαθε!!

    Ο Νάιτλι είναι φοβερός γιατί ήταν πρώτα απ' όλα φίλος και της Έμμας και της οικογένειας και πιστεύω πως έκαναν το τέλειο και πιο ταιριαστό ζευγάρι.

    Πολύ αγαπημένο βιβλίο πραγματικά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομολογώ ότι άλλαξα γνώμη με τη 2η ανάγνωση μου της Έμμας και πιστεύω ότι είναι το πιο διασκεδαστικό, ευχάριστο και κωμικό βιβλίο της Ώστεν ίσως περισσότερο και από το "Περηφάνια και Προκατάληψη" και το "Αββαείο του Νορθάνγκερ" του οποίου του ταιριάζει απόλυτα ο χαρακτηρισμός 'κωμικό' και 'ανάλαφρο'! Η Έμμα κατάλαβε τα λάθη της και έγινε μία ώριμη και άξια εκτίμησης γυναίκα και μία άξια ηρωίδα της Ωστεν (αν και στην εκτίμησή μου όπως έχω ξαναπεί προηγούνται άλλες ηρωίδες)! Συμφωνώ με αυτό που είπες ότι όλοι έχουμε κάτι από τον χαρακτήρα της μέσα μας - ίσως και πολλά!!! Νιώθω επίσης μεγάλη εγγύτητα με την ηρωίδα και για το γεγονός ότι ερωτεύτηκε κάποιον χωρίς να το έχει καταλάβει ενώ τον νόμιζε φίλο της κάτι το οποίο είναι αρκετά οδυνηρό σαν εμπειρία όπως ακριβώς το περιέγραψε η Ώστεν.
    Επίσης έχω να πω ότι είσαι πολύ έξυπνη που τα κατάλαβες όλα πριν φτάσεις προς στο τέλος. Ίσως φταίει και ότι ήσουν λίγο προϊδεασμένη και από το γράμμα της Ώστιν στην αδερφή της αλλά και από εμάς που μας ξέφευγαν που και που κάτι υπονοούμενα. Εγώ όταν το πρωτοδιάβασα ομολογώ εξεπλάγην πολύ όταν έμαθα για τον αρραβώνα της Τζέην Φαίρφαξ με τον Φρανκ Τσέρτσιλ αν και κάτι είχε εννοηθεί πιο έντονα στο κεφάλαιο με τη γκάφα του Φρανκ. Και πλέον από την εμπειρία μου στα βιβλία είναι σχεδόν σίγουρο ότι πάντα θα υπάρχει κάποια ανατροπή στο τέλος οπότε πρέπει να προσέχεις τα "μικρά" σημάδια. Επίσης όταν το πρωτοδιάβασα ήμουν αρκετά άβγαλτη και απονήρευτη και χωρίς ιδιέταιρες εμπειρίες από τη ζωή ώστε να διακρίνω τέτοιου είδους λεπτές αποχρώσεις και καταλάβαινα και σκεφτόμουν μόνο ότι διάβαζα και ότι ήθελε η Ώστεν να σκεφτώ! Τώρα πλέον μπορώ να πω μάλλον το αντίθετο! Και ποιος άλλος θα κατέληγε με την ηρωίδα παρά από τον πιο άξιο εκτίμησης ήρωα μέσα σε όλο το μυθιστόρημα? Μα φυσικά με τον αξεπέραστο κύριο Νάιτλι όπου σε πολλές συζητήσεις στο internet τον προτιμούν ακόμα και από τον πολυαγαπημένο κύριο Ντάρσυ! Χαρακτηριστικό παράδειγμα το άρθρο μίας κοπέλας το οποίο παραθέτω εδώ: http://www.huffingtonpost.com/2013/12/16/jane-austen-birthday-_n_4432894.html ή και αυτό http://community.sparknotes.com/2010/10/28/15-reasons-george-knightley-is-the-best-austen-hero καθώς και πολλά άλλα αν ψάξει κανείς στο google mr knightley vs mr darcy! Εγώ όσο κι αν αγαπώ τον κύριο Νάιτλι πάντα ο αγαπημένος μου θα είναι ο κύριος Ντάρσυ γιατί είναι ο μόνος ήρωας που άλλαξε τον εαυτό του προς το καλύτερο για χάρη της γυναίκας που αγαπούσε. Άκουσε τις συμβουλές της και ήταν τόση η εκτίμηση του στο πρόσωπό της και η ευφυΐα του φυσικά (και η αγάπη του!!!!τέτοια αγάπη άντε να τη βρεις!!!) που κατάλαβε το λάθος του και επανόρθωσε με τον καλύτερο τρόπο χωρίς εγωισμούς και στενοκεφαλιά όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις. Χώρια τις θυσίες που έκανε γι'αυτήν! Νομίζω είναι κάτι σαν το αντίστοιχο της Έμμας σε ανδρικό ήρωα! Και οι δύο καταλαβαίνουν τα λάθη τους και επανορθώνουν γι'αυτά παρά το κακό που προξένησαν! Νομίζω ότι ο κος Ντάρσυ μου είναι πιο συμπαθής από την Έμμα γιατί προσωπικά δεν έχω γνωρίσει κανέναν άντρα στην πραγματικότητα με αυτά τα χαρίσματα και συνεπώς είναι άξιος θαυμασμού ενώ σε μία γυναίκα κάτι τέτοιο μου φαίνεται πιο σύνηθες. Ο κος Νάιτλι βέβαια ήταν ήδη αρκετά ώριμος (ίσως και λόγω ηλικίας) και τα είχε όλα αυτά ήδη στο τσεπάκι του! ;)
    Υ.Γ. Στην ταινία με την Paltrow δεν μου άρεσε καθόλου η ηθοποιός που έπαιζε την Χάριετ. Πιστεύω δεν ταίριαζε στο ρόλο γιατί ήταν αρκετά μεγάλη, γεματούλα και ατσούμπαλη και δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή της Ώστεν. Αντιθέτως στην μεταφορά με την Kate Beckinsale όλοι οι ηθοποιοί είναι απλά τέλειοι για το ρόλο τους!!! Και ιδιέταιρα ο κος Νάιτλι ο οποίος είναι και ο αγαπημένος μου απ'όλους τους κους Νάιτλι - Mark Strong στο ρόλο: γοητευτικός και γεροδεμένος όπως ακριβώς τον περιγράφει η Ώστεν στο βιβλίο! Τέλος, δεν νομίζω ότι αναφέρεται πουθενά στο βιβλίο ότι η Έμμα είναι ξανθιά αλλά ότι έχει καστανά μάτια κάτι που μόνο η Kate Beckinsale διαθέτει! Και οι διάλογοι ακόμα είναι αρκετά πιστοί στο βιβλίο και έχουν μεγάλη πλάκα! Δείτε το και θα με θυμηθείτε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήταν και για μένα η δεύτερη ανάγνωση της "Έμμας" και μπορώ να πω οτι μου άρεσε πολύ περισσότερο! Μυθιστόρημα σαν αφρός σαμπάνιας ! Πολύ καλή σκιαγράφηση χαρακτήρων και συναρπαστικότατη πλοκή και συνεχείς ανατροπές! Ο τρόπος με τον οποίο η Ώστην μας έδινε διάφορα στοιχεία αλλά χωρίς να αποκαλύπτει την τελική εικόνα παρά μονάχα στο τέλος, με έκανε να σκεφτώ πως αν είχε γεννηθεί 100 χρόνια αργότερα ίσως και να είχε διαπρέψει στην συγγραφή αστυνομικών μυθιστορημάτων!
    Όσο για τα ζευγάρια μας, κάπως παράταιρα, αλλά ...τα ετερώνυμα έ λκονται και τελικά αλληλοσυμπληρώνονται. Ο κύριος Νάιτλυ και η Τζέην σαφώς πιο ώριμοι από την Έμμα και τον Φραν ίσως να ταίριαζαν μεταξύ τους αλλά κακά τα ψέματα, το ζευγάρι Έμμα-Φρανκ θα ήταν καταδικασμένο σε αποτυχία από την πολλή του ελαφρομυαλιά! Από την άλλη, με παραξένεψε που αντίθετα με το "Λογική κ Ευαισθησία" η διαφορά 16 χρόνων μεταξύ Νάιτλυ και Έμμας δεν σχολιάζεται τόσο αρνητικά.
    Όσον αφορά την ηρωίδα μας, εξακολουθώ να πιστεύω ότι ωριμάζει βαθμηδόν....πολύ βαθμηδόν. Στο περιστατικό με την Μις Μπέητς ήταν τουλάχιστον απαράδεκτη η συμπεριφορά της. Μια κοπέλα της τάξης και της μόρφωσής της να κάνει ένα τόσο χοντρό αστείο εις βάρος μιας γυναίκας σαφέστατα πιο "αδύναμης" τη στιγμή που την κυρία Έλτον - αν και της άξιζαν χειρότερα- δεν είχε τα κότσια να την ταπεινώσει έτσι. Από την άλλη, ενώ η ίδια είχε φροντίσει να φουσκώσει τα μυαλά της Χάριετ με σκέψεις ακόμα και για τον Φρανκ, όταν η μικρή καλοβλέπει τον κύριο Νάιτλυ - και ποιά δεν θα το έκανε στη θέση της- όχι μόνο ζηλεύει (λογικό) αλλά την εχθρεύεται και στο τέλος προσπαθεί να την ξεφορτωθεί όπως-όπως σαν κακομαθημένο κοριτσάκι που έπαιξε το παιχνίδι του και μετά το παρατά. Ευτυχώς για την μικρή, ο νεαρός Μάρτιν, που μάλλον έχει ως πρότυπο τον Νάιτλυ αποδεικνύεται ένας...επίμονος ερωτευμένος !
    Σε γενικές γραμμές όλα μπήκαν στην θέση τους με τον πιο όμορφο τρόπο ! Ακόμα και ο κύριος Γουντχάουζ δέχτηκε τελικά το γάμο ( φαντάζομαι τον Νάιτλυ με τον επιστάτη του και την βοήθεια του κυρίου Γουέστον να κλέβουν τις γαλοπούλες ώστε να εκβιάσουν την κατάσταση !!!).
    Τα τελευταία τρία κεφάλαια μαλλον θα μπορούσαν να συμπτυχθούν σε ένα - ομολογώ οι εξηγήσεις του Φρανκ με κούρασαν τουλάχιστον όσο η πολυλογία της Μις Μπέητς !
    Ανυπομονώ να δω την ταινία με την Κέιτ Μπέικινσέηλ !


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το βιβλίο ήταν απολαυστικό και υπό άλλες συνθήκες θα το διάβαζα μονορούφι. Το τελευταίο μέρος της συνανάγνωσης π.χ. το ξεκίνησα μια η ώρα το βράδυ με σκοπό να διαβάσω μερικές σελιδούλες για να χαλαρώσω. Φυσικά το έφτασα μέχρι το τέλος. Και πως αλλιώς να γινόταν με όλες αυτές τις εξελίξεις; Ένιωσα ένα σφιξιμο στο στομάχι όταν η Χάριετ ομολόγησε το ενδιαφέρον της για τον κύριο Νάιτλι. Ήταν λες και θα τον έκλεβε από μένα, τόσο πολύ μπήκα στη θέση της Έμμας.
    Τέλος καλό όλα καλά όμως και πολύ το χάρηκα!
    Την Έμμα την συμπάθησα από την αρχή γιατί επρόκειτο για ένα κορίτσι με τα χαρίσματα της και τα κουσούρια της. Σαν κάθε φυσιολογικό κορίτσι δηλαδή! Άλλωστε ό,τι και αν έκανε δεν ήταν από κακία.
    Ο κύριος Νάιτλι απλά υπέροχος! Γοητευτικός και ώριμος. Πώς να αντισταθείς σε έναν τέτοιο άντρα;
    Με το που τελείωσα το βιβλίο είδα κι εγώ την ταινία με την Πάλτροου. Αρκετά πιστή και ευχάριστη μου φάνηκε και η Πάλτροου καλή στο ρόλο της. Αλλά επειδή η δόση ήταν μικρή θέλω να δω - φυσικά - και τη σειρά (εάν καταφέρω και τη βρω δηλαδή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...